Binnen 1 (werk)dag wordt je bestelling verzonden.

Je kunt je producten laten thuisbezorgen via MyParcel. Deze maakt gebruik van de distributie van PostNL. Je pakket wordt aangeboden van maandag t/m zaterdag en als je niet thuis bent, zal de koerier een bericht achterlaten. Eventueel kun je met een code op dit briefje via internet de bezorgdag en locatie wijzigen. Als je dit niet doet, zal de koerier je pakket de volgende werkdag opnieuw aanbieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om je pakket (bij je buren) af te leveren, wordt je pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kun je (met legitimatie) je pakket vanaf de volgende dag binnen 3 weken afhalen bij één van de 2.700 servicepunten.

Je kunt er ook voor kiezen je bestelling te laten bezorgen bij een afhaallocatie en deze daar vervolgens zelf op te halen op een tijd die jou uitkomt. Met PakjeGemak van PostNL is dat mogelijk. In Nederland en België zijn er inmiddels honderden afhaalpunten bij supermarkten, winkels enz. Er is altijd een afhaallocatie bij jou in de buurt met de daarbij horende openingstijden. Hier vind je jouw servicepunt. Als je pakket is gearriveerd, ontvang je een SMS notificatie. Bij het afhalen van je pakket wordt om een handtekening voor ontvangst gevraagd.

De kosten in Nederland zijn € 3,75 en in België € 8,-.

Als je je bestelling wilt laten bezorgen op een ander adres dan dat van jezelf, dan kun je dat aangeven in het betaalscherm.

Je wordt per mail geïnformeerd over de status van je bestelling.

 

Dit bericht sluit na 20 s
Ajax Loading